Organizacja zakończenia roku szkolnego 2019/2020

W związku z obecną sytuacją w kraju dyrektor szkoły nie organizuje uroczystego zakończenia roku szkolnego w Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Aleksandry Piłsudskiej w Suwałkach.

Wychowawcy dzielą klasy na grupy (wg kolejności w dzienniku), informują uczniów o przydziale do grupy oraz godzinie odbioru świadectw. Po każdej grupie sale są dezynfekowane i wietrzone ( obowiązują wytyczne takie jak podczas konsultacji ).

Czytaj więcej...

Ankieta dla Rodziców i Opiekunów

Szanowni Państwo,
Polskie Centrum Programu Safer Internet (PCPSI) zaprasza do udziału w internetowej ankiecie przygotowanej przez Radę Europy. Analiza wyników uzyskanych z ankiety ma wesprzeć Radę Europy w opracowaniu narzędzi i materiałów, które najlepiej odpowiedzą na potrzeby rodziców i ich dzieci w zakresie edukacji na temat cyfrowego obywatelstwa. 

Ankieta prowadzona jest wśród rodziców i opiekunów w państwach europejskich i można ją wypełniać do 18 czerwca br. Dane zbierane w tym badaniu są anonimowe i będą wykorzystywane wyłącznie do celów edukacyjnych.

Ankieta składa się z 22 pytań, a jej wypełnienie zajmie ok. 10-15 min.

Elektroniczny nabór do szkół ponadpodstawowych

Instruktaż dla wychowawców i  młodzieży - ósmoklasistów, w jaki sposób można dokonać naboru przez system do szkół ponadpodstawowych. FILM INSTRUKTAŻOWY

Żegnamy Kinię

 Z głębokim żalem informujemy, że po 27 miesiącach heroicznej walki odeszła Nasza Kinia, uczennica klasy I b.  

 Pogrążona w żałobie społeczność szkolna

Organizacja zwrotów książek

Przypominamy, że uczniowie mają obowiązek zwrócić wypożyczone książki (np. lektury) i podręczniki w wyznaczonym przez szkołę terminie:

- klasy I-VII do 23 czerwca,

- klasy VIII do 18 czerwca.

W przypadku uszkodzenia, zniszczenia lub niezwrócenia podręcznika lub materiału edukacyjnego we wskazanym terminie, szkoła może żądać od rodziców ucznia zwrotu kosztów ich zakupu. Zwrot pieniędzy następuje na konto budżetowe organu prowadzącego i stanowi dochód budżetu państwa.

Wpłat należy dokonać na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suwałkach, nr: 07 1240 5211 1111 0000 4920 5949.

W treści przelewu należy wpisać: 

w wypadku ucznia klasy I-III "Zwrot za podręcznik kl. ..., część ...- imię i nazwisko dziecka"

w wypadku ucznia klasy IV-VIII "Zwrot za podręcznik- kl. ...  - imię i nazwisko dziecka - dotacja".

 

Uwaga.
Uczniowie klas I-IV (dział dziecięcy) mogą zostawiać wypożyczone książki/podręczniki w przedsionku szkoły.
Uczniowie klas V-VIII (dział młodzieżowy) proszeni są o dostarczenie książek/podręczników do biblioteki.